Försäljning av en rutig dröm

Ännu en klänning till salu, nämligen denna sköning i röd-rutig! Den är gjord innan påsk som ett vårtecken men den kom bara att användas en enda gång. Säljer den därför vidare till någon som förhoppningsvis passar i den bättre än mig och vill använda den flitigt. Den är sydd av mig och mina små knåpiga fingrar. 
 
Måtten är:
Byst - 88 cm
Midja - 84 cm
Längd - 99 cm
(notera att måtten är ungefärliga då det är ganska svårt att måtta, det kan tillkomma någon centimeter)
 
T-shirt ärmar, dragkedja i ryggen och tyget är nyköpt på B-brodyr här i stan. 
Säljer denna för 300 SEK + porto. Portot brukar ligga kring 42kr. 
 
Vid intresse eller fler frågor maila mig på [email protected]. Betalning sker via swish eller kontoinsättning. 
 
 
 
Mini-shopen | |
#1 - - Karro:

Underbar!!! Tyvärr för liten vid bysten, annars hade jag köpt den på stört!:-)

Upp