Man tager vad man haver

Där i garderoben låg en urtvättad randig tröja och i tyghyllan fanns ljusgula utklippta kjolstycken och väntade på att bli sydda. Vad gör man då? 

En klänning förstås. En slarvig klänning som säkerligen inte håller länge men den är skön och charmig och den passar stilen min perfekt!

Jag började sedan klippa ut lite olika plaggbitar ur massvis med tyger som blir någon from av massproduktion nu i dagarna och jag älskar det! Så småningom finns nog bara egensydda plagg i min klädkammare och det gör mig väldigt glad och bekväm. 
För de som noterat finns det en flik här på sidan om som heter "Mini-shopen". Tanken är att jag så småningom kommer knåpa ihop olika plagg som jag tänkt ha till försäljning. Kanske även någon gammal pryl jag tröttnat på eller så. Men främst egna kreationer i tyg. Håll utkik så får vi se vad som poppar upp! 
Dagbok, Sömnad | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Vad fin den blev!

Svar: Tack så mycket! :) kram
jennifermaria.blogg.se

Upp