Svävar tills jag landar rätt

Dagarna går och jag fortsätter sväva lite i luften utan att helt och hållet sätta ner fötterna annat än för att känna mig för. Hösten närmar sig och det känns oerhört spännande på något vis att inte veta var jag är påväg. Skolan är över och jag kan vända mig åt vilken riktning jag vill. Det är en befrielsekänsla att inte ha något bestämt ännu. Jag vet vad jag vill framöver. Men att inte ha koll på alla dagar känns ganska nyfiket härligt må jag säga! 
 
Något jag vet däremot är att det inom kort kommer upp mina första plagg till försäljning och jag kan knappt bärja mig! Sneakpeak på de första kombinationerna kommer här. Några nya superhärliga blommiga tyger fick följa med mig hem från gårdagens handelsrunda. 
 
 
Så nu ska jag klippa klippa klippa och snart blir det lite plagg av dessa. Håll utkik!
 
Dagbok, Lycka och välbefinnande, Sömnad | |
Upp