Ny uppstart

Jag sökte fram lösenordet till mitt bloggkonto nu när lusten kommit tillbaka. Jag saknar att skriva av mig. Det har inte blivit av på länge nu. Men jag tänkte starta upp den här sidan igen och dela med mig av tankar och händelser när det passar mig. 
 
Senaste året har fyllts av (i stora drag) endast goda ting. Givetvis har sorgen sprungit bakom och ibland har jag snubblat över den. Men så blir det alltid någon gång, man ramlar alltid om man springer för fort. Men det goda lyfter upp igen, och bär. 
 
Nu lämnar vi snart januari detta året och vi väntar bebis vilken dag som helst egentligen. Jag tänkte inte att det här ska bli någon "Mammablogg" för det. Givetsvis kommer jag inte ungdå vissa berättelser och bebisbilder. Men till en viss gräns, för det kommer finnas mycket annat jag känner att jag vill dela också. Men jag tänkte dela ett inlägg angående vår graviditet och de komplikationer vi mött på vägen. Vårt missnöje med sjukvården och bemötandet vi fick i början. Varför vi har gjort 8 stycken ultraljud och varför jag idag både vill skratta och gråta åt situationen. Det vill jag dela. 
 
Så, denna sida kommer uppdateras lite då och då med tankar och ting som jag tycker är värt att dela med sig av. Jag hoppas att det kan få mig tillbaka till skrivandet. Det är något jag verkligen behöver! Så detta är för min egen skull. 
 
Jag vill avsluta med ett par bilder som speglar tiden just nu. 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
Dagbok | |
Upp