Stunder att minnas

Efter helgen som varit kan jag inte annat än le. Varenda stund har haft något fint i sig och jag känner mig både rik och lycklig! Jag har fått vara med min familj, vara på kalas, fira min syster, vara barnvakt åt min systerson, fått en till helt ny systerson och tillochmed fått träffa honom när han var en dag gammal. Ja ni hör ju, hur fint som helst. Ny vecka nu och även om det kan vara svårt att bräcka helgen lär det iallafall bli en mysig vecka. Redan imorgon firar vi min gammelmormor som blir hela 85 år ung. Tänk att vi är fem generationer i min familj. Det är så enormt tacksamt. 
 
Jag behövde verkligen det här. Umgås med mina favoriter. Snart kommer även Felix hem, min fantastiska fästman. 
 
Tar in, andas och samlar mig. Tittar igen, ler lite och fortsätter. 
Vill be en tacksägelsebön för Noel, Bertil och Gabriel. Min och mina systrars fina små söner. De goa kusinerna som ska få växa upp tillsammans och busa varje dag. Det är värdefullt. 
 
Dagbok | |
Upp