Ny start och presentation

Jag börjar väl med ett hej eftersom det är ju så man brukar börja. 
 
Hej! 
Nu är det ungefär två år sedan jag hade en aktiv blogg. Dessvärre tynade den bort successivt då jag inte fann någon glädje i den. Men nu är jag fullt redo och peppad till att återigen starta upp denna bloggen på nytt med allt som kan tänkas vara intressant ur mitt liv. 
 
Vem är jag då?
Jennifer Maria Fant är mitt namn och jag är inne på mitt nittonde år i norrbottens mysiga lilla stad Boden. Här lever jag med glädje och fullt av kärlek runt omkring. Vad jag gör kommer ni som fortsätter kika in här att märka. Men som driver mig mest framåt är skrivandet, sömnaden, hemmet, motivationen, drömmarna och allt smått i den enkla vardagen. Som den kloka Ernst har sagt "I det enkla bor det vackra" och så brukar jag tänka i det mesta jag gör. För det behöver inte vara komplicerat. Man behöver inte ha ramar att gå efter i saker man gör, man får prova själv. Man får göra fel, man får ändra och ändra igen. Man får vara nöjd! 
 
Mitt mål här är att jag ska känna att det är roligt. Roligt att få visa bilder, skriva om saker som brukar hjälpa mig. Tipsa och tycka till. Detta gör jag för min egen del eftersom jag tycker att det kan vara något fint. Att få bli inspirerad och kanske också inspirera andra. Det jag hoppas kommer synas mest är vem jag är och varför det är så viktigt att vara den man är. För det är verkligen det mest värdefulla vi kan prioritera. Vår egna identitet. 
 
Jag hoppas att det finns någon som kanske intresserar sig av samma saker jag gör och kan ta del av det som jag har att säga. Jag tar gärna emot tips om hemsidor, bloggar, instagramkonton osv som ni tycker är fina. 
 
 
Dagbok | |
#1 - - Jemima:

yay va skoj! då kan vi följa varann här också :D

#2 - - Elin C:

Hej! Vilken mysig blogg du har! Jag ser fram emot att följa dig och dina projekt :) kram från Småland

Svar: Åh tusen tack! Det gör mig glad :D kram från norrbotten!
jennifermaria.blogg.se

Upp