Inspiration tack

Jag känner mig inspirationslös och grå. Bokstavligen grå, utan färg och glitter. Motivationen fick jag precis nu ikväll därav tänker jag vända på denna lilla gråa era och sakna men säkert gräva efter inspirationskällor och ta till mig endast det jag behöver. Jag kommer inte sy förrän jag syr något jag inte tidigare provat. Just nu blir det bara samma mönster om och om igen. Jag besökte då min gamna pinterest och möblerar om lite där nu och fyller fyller fyller mina anslagstavlor med nya och fräscha färger. Snart mina vänner kommer massvis med nytt! Kanske en ny frisyr också när jag ändå håller på? Vore välbehövligt för mitt livlösa tunna trassel. Ja, en del ändringar sen är jag good to go!
 
Dagbok | |
#1 - - Nathalie Isaksson:

Ny frisyr skulle jag också behöva.. Känns som att det enda som ändras är hårfärgen, haha.

Svar: Ja men eller hur! Väldigt härligt dock att kunna ändra frisyr när man behöver en förändring :)
jennifermaria.blogg.se

Upp